BAIE WELKOM!

Deel in die ryk seëninge uit God se WOORD! Dit sal ook lekker wees om van jou te hoor! Neem dus vrymoedigheid om kommentaar te lewer (by OPMERKINGS), maar doen dit asseblief altyd op 'n smaakvolle en verantwoordbare manier. Onbeheerste galbrakery sal nie geplaas word nie... Die opinies hier uitgespreek is my eie tensy duidelik anders vermeld. Hierdie webjoernaal is nie 'n amptelike spreekbuis van die NG Kerk in Namibië of die Tsumeb gemeente nie.

Donderdag 17 Oktober 2013

GROOT MISLEIDING VAN DIE WESTERSE CHRISTENDOM

- “ek het mos my hart vir Jesus gegee”

So baie mense in ons kerke leef onder ‘n verstommend valse illusie dat hulle op pad is hemel toe. Hoekom? Iewers langs die pad, moontlik in ‘n tyd van onstuimige emosies het hulle ‘n gebedjie gebid en hulle “harte” vir Jesus gegee, maar daarna was daar geen blywende tekens van lewensverandering nie. (Terloops, "gee jou hart vir Jesus" is ‘n frase wat nêrens in die Bybel voorkom nie.) Nee, Jesus sê mos duidelik wat ons moet doen om gered te word en in die Koninkryk in te gaan in Markus 1:15 - “Hy het gesê: "Die tyd het aangebreek, en die koninkryk van God het naby gekom. Bekeer julle en glo die evangelie." Ons word opgeroep tot geloof en bekering!



Die groot meerderheid van sogenaamde Christene leef niks anders as die wêreld nie, maar hulle maak staat op ‘n sondaarsgebedjie wat hulle lank gelede geprewel het. Hulle het vergeet van die nou poort en die smal pad... Hulle moet dalk hoor dat Jesus gesê het : "Nie elkeen wat vir My sê: ‘Here, Here,’ sal in die koninkryk van die hemel ingaan nie, maar net hy wat die wil doen van my Vader wat in die hemel is.” (Matteus 7:21)



Doen jouself ‘n onvergeetlike guns en kyk na die "Shocking Message" van Paul Washer op Youtube. Kliek op SHOCKING MESSAGE. 

Vir meer inligting oor Paul Washer en die agtergrond vir hierdie beondere preek kliek op WASHER ONDERHOUD.  

Hy vertel onder andere oor die preek van hierdie boodskap :


"As I walked up to the pulpit, I was unusually burdened and was unsure about what to preach. It seemed that there were thousands before me who were resting in a false assurance. There was a message burning in my heart, but I knew that it would be offensive. As I began to speak about the influence of culture on the church, the people in the auditorium broke forth in applause. They had no idea that I was speaking about them. At that moment, I took up my text in Matthew 7 and began to preach. It was as though I was being carried and pushed along by strong wind that I could not resist. I felt broken into a million pieces, and yet I was fearless about the consequences. Immediately afterwards, I thought I would collapse, and I was full of fear...."


Mag God ons genadiglik ook sulke vreeslose Afrikaanse predikers skenk!

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking

Jy is welkom om kommentaar te lewer. Hou dit kort, beleef en op die punt af.
As jy nie iewers geregistreer is nie, gebruik die anonymous opsie.