BAIE WELKOM!

Deel in die ryk seëninge uit God se WOORD! Dit sal ook lekker wees om van jou te hoor! Neem dus vrymoedigheid om kommentaar te lewer (by OPMERKINGS), maar doen dit asseblief altyd op 'n smaakvolle en verantwoordbare manier. Onbeheerste galbrakery sal nie geplaas word nie... Die opinies hier uitgespreek is my eie tensy duidelik anders vermeld. Hierdie webjoernaal is nie 'n amptelike spreekbuis van die NG Kerk in Namibië of die Tsumeb gemeente nie.

Woensdag 29 Februarie 2012

ARMOEDE VRAAGSTUK

- Is daar 'n antwoord?

In ’n onlangse hoofartikel beweer Die Kerkbode (amptelike blad van die NG Kerk) dat armoede die wortel is van die meeste kwaad. (in Suid-Afrika) Ek het ’n probleem met so ’n stelling. Dis baie oppervlakkig gekyk na die nood van die mens en druis boonop direk in teen dit wat die Woord ons leer in 1 Timoteus 6:10.

 “Want die geldgierigheid is ’n wortel van alle euwels” (OAV)

Nie armoede nie, maar juis geldgierigheid. Nie ’n sosiale probleem nie, maar ’n sondeprobleem! Hierdie Bybelse waarheid word ook bevestig in die praktyk, as mens bietjie mooi oor die saak dink. Ja, beslis is armoede ’n intense probleem, nie net in Suid-Afrika nie, maar wêreldwyd. Maar wat is die grondliggende oorsaak van armoede? Dis inderdaad gierigheid en ander sonde. Geldgierigheid lei tot korrupsie, diefstal en bedrog, uitbuiting van arbeiders, buitensporige salarisse vir die topbestuur, dobbelary, oorbenutting van hulpbronne en baie ander wanpraktyke. Selfs oorlog is maar dikwels ‘n gevolg van gierigheid. Dit alles speel weer ’n rol in armoede en gepaardgaande ellendes. Die punt is : Menslike armoede is in hoofsaak die gevolg van sonde! Moet my nie verkeerd verstaan nie. Ek beweer nie dat elke arm persoon noodwendig arm is as gevolg van sy eie sonde nie. Maar sonde in die samelewing as geheel skep ’n vrugbare bodem vir die onkruid van armoede.

Wanneer die kerk die probleem van armoede aanspreek (soos ons inderdaad moet), behoort ons by die wortelprobleem te begin en dit by die naam noem. Sonde! Die enigste antwoord op die sondenood van die mens is die bevrydende evangelieboodskap! As die kerk skaam word vir die evangelie, verloor ons ons funksie in hierdie wêreld. (En terloops, as die kerk onseker raak oor die liggaamlike opstanding van Jesus, het ons in elk geval nie meer ’n evangelie om te verkondig nie) Ja, beslis moet ons ook brood uitdeel en andere help om brood te bak, maar ons hooftaak is om te getuig van die Brood van die Lewe, wat sondaars se diepste nood versadig. Dis die behoefte aan vergifnis en ’n nuwe lewe van gehoorsaamheid aan God! Rykes en armes moet die evangelie hoor! Wanneer sondaars deur hierdie evangelie bevry word, kom daar oorwinning oor sondes soos gierigheid, uitbuiting van ander, dronkenskap, luiheid, vermorsing en 'n menigte vernietigende sondes. En dit is al ’n groot stap in die regte rigting om armoede hok slaan.

Mag die simptoom van armoede nie die kerk mislei om net tydelike pynpilletjies van materiële verligting voor te skryf nie, maar mag ons die Woord van God suiwer verkondig sodat harte geopereer en genees kan word!

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking

Jy is welkom om kommentaar te lewer. Hou dit kort, beleef en op die punt af.
As jy nie iewers geregistreer is nie, gebruik die anonymous opsie.