BAIE WELKOM!

Deel in die ryk seëninge uit God se WOORD! Dit sal ook lekker wees om van jou te hoor! Neem dus vrymoedigheid om kommentaar te lewer (by OPMERKINGS), maar doen dit asseblief altyd op 'n smaakvolle en verantwoordbare manier. Onbeheerste galbrakery sal nie geplaas word nie... Die opinies hier uitgespreek is my eie tensy duidelik anders vermeld. Hierdie webjoernaal is nie 'n amptelike spreekbuis van die NG Kerk in Namibië of die Tsumeb gemeente nie.

Woensdag 18 Januarie 2012

MOEG EN MOEDELOOS OP MOEDVERLOOR SE VLAKTE?

- wag 'n bietjie, GOD SE WOORD GEE HOOP!



Dis so belangrik om hoop te hê. Sonder hoop kan mens nie aanhou nie. Vat nou maar ’n langafstand atleet... dis die hoop op 'n einde, op erkenning of applous wat hom laat vasbyt.

Kinders van God het ook ’n vaste hoop nodig om te volhard. Ons het hoop nodig om die Christelike wedloop te voltooi en by ons ewige bestemming aan te kom. Dis nie so maklik om hoop te hê nie. Daar is ontsettend baie dinge in hierdie wêreld wat ons ontmoedig, wat wanhoop wek, wat ons knieë lam en ons wiele pap maak.

Kom ons noem 'n paar voorbeelde:

Sonde en skuld. Dis soos ’n berg. Dit maak my moedeloos. Hoe kon ek weer hierdie sonde doen? Wat van daardie vreeslike sonde wat ek nooit weer kan regstel nie? Wat gaan die Groot Regter sê?

Teleurstellings. Mense stel my teleur. Valse beloftes, ydele verwagtings. So baie verlowingsbeloftes, huweliksbeloftes, besigheidsbeloftes... word verbreek. Ekself stel my teleur. Ek het sovele kere misluk, sovele kere dieselfde ou foute gemaak!

Onreg. So veel onregverdigheid. Op die swakkes en armes word getrap. Baie diktators word nooit voor die gereg gebring nie. Baie misdadigers ry nooit aan die pen nie. Onreg in jou huis, samelewing, land... Valse beskuldigings wat my breek en aftakel. Gee niemand dan om nie? Sien God dan nie hierdie dinge raak nie?

Bekommernisse. Nagte van wakkerlê, dae van naelskou. Oor geldsake, gesondheidsprobleme, my kinders, my toekoms...

Verganklikheid. Niemand kan vir die skaduwee van die verganklikheid en dood vlug nie. Ons bestaan op aarde word gestempel deur tydelikheid, ons is maar net ’n rukkie hier. Meedoënloos tik die sekondes, minute, ure van ons lewens af..... tyd staan nie vir ’n oomblik stil nie. Die swaard van verganklikheid hang oor ons elkeen. Ons harte rebelleer daarteen, dis so hartseer, dat alles moet vergaan, dat almal uiteindelik oud word en sterwe... Is alles dan tevergeefs?


In ROMEINE 15:4 sê Paulus vir ons hoe ons vol hoop kan wees. Die Skrif gee ons standvastigheid en bemoediging.

God self is natuurlik die bron van standvastigheid en bemoediging. Hoe dra Hy dit oor aan ons? Deur Sy Woord!

 Die Skrif gee ons hoop en net die Skrif gee ons hoop in ’n onsekere en ellendige wêreld!


Die Skrif gee ons ’n vaste en sekere hoop. Dis 'n heerlke positiewe waarheid. Die beloftes en versekerings van God in sy Woord is onaantasbaar vas en waar! Die Skrif gee hoop aan almal :

~ wat gebuk gaan onder sonde en skuld. Hoe? Deur die beloftes van vergifnis en vryspraak. Die belofte van ’n nuwe begin. Sien Psalm 103, Psalm 130, Hebr 8:12 (“oor hulle ongeregtighede sal ek genadig wees en aan hulle sondes nooit meer dink nie”), Miga 7:8! (maak seker jy ken hierdie een!)

~ wat geteister word deur teleurstellings en hartseer. Johannes 16:33 “hou moed ek het die wêreld oorwin”; Romeine 10:11 (“die wat in Hom glo sal nooit teleurgesteld word nie”)

~ wat getreiter en getrap word deur onreg. Hebr 12 :1-2 ; Romeine 12:19 ( "Ek sal vergelde sê die Here")

~ wat uitgemergel word deur bekommernisse. God belowe sy sorg aan diegene wat Hom en Sy Koninkryk eerste stel. Matteus 6:33. Hebreërs 13:5,6 se kragtige versekering is 'n juweel!

~ wat onderworpe is aan verganklikheid. Fil 3:21, 2 Petrus 3:13 (verwagting van ’n nuwe hemel en aarde)



Die teenoorgestelde is net so waar. Alle hoop wat nie op die Woord gebou is nie is wankelbaar, onvas en onseker en dit gaan jou beslis teleurstel.

Mense wat nie hulle hoop op die Woord van God stel nie, stel gewoonlik hulle hoop op twee ander faktore:

~ Hulle stel hulle hoop op die rykdom. My besittings en my belange verskaf vir my sekuriteit. 1 Timoteus 6:17 (Lees) Mense verkies die onsekere hoop op rykdom bo die hoop op God en sy beloftes. Ja, dis so - kyk hoeveel tyd bestee hulle aan die najaag van rykdom en hoe min tyd om God se beloftes te bestudeer.

~ Baie stel hulle hoop op ander mense. Ek moet net sorg dat ek die regte ouens ken en die regte ouens aan my kant het. Ek sal my beginsels prysgee solank ek net die belangrikes en die rykes nie hoef te affronteer nie. Die Bybel waarsku duidelik hierteen. Psalm 146:3,4  (Lees)

Vriend, los die vals fondasies van rykdom en mens vertroue en stel jou hoop op God en sy Woord.

Die Skrif gee vir ons vaste sekere hoop. Hoekom?

God kan nie lieg nie! - Numeri 23:19 ( hierdie teks bevat ’n kosbare waarheid, wat ek altyd moet onthou)

Die kruis en opstanding van Jesus het bevestig dat God se beloftes waar is! ( 2 Kor 1:18-20)

God se Woord is elke dag ’n anker in ’n lewe van storms. God se Woord is die fondament van ons geloof in ’n wankelende wêreld. God se Woord is die waarheid, die enigste waarheid in ’n wêreld van leuen en dwaling! (Johannes 17:17)

Dis ons petrol as ons geloofsenjins wil gaan staan.

God se Woord is ons oorlewingsbron. God se Woord bly waar ongeag omstandighede. Ons kan God se Woord vertrou al sê die sigbare feite nou ook wat. Ons kry ’n pragtige voorbeeld in Lukas 5. Jesus gee die opdrag aan Petrus om na die diep water te vaar en die nette uit te gooi! Dit het onsinnig en dwaas geklink, want hulle het die hele nag probeer en niks gevang nie. Maar dan maak Petrus ’n gehoorsame geloofsuitspraak : “... maar op U woord sal ek die nette uitgooi.” En ons weet wat was die heerlike gevolge! ’n Reuse oorvloedige vangs!


Kan jy uithou en aanhou... en veilig aankom in die Ewige Koninkryk?  Kan jy ontsnap uit die moddermoeras van moedeloosheid? Ja, as jy die beloftes van die Skrif ken en glo!




Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking

Jy is welkom om kommentaar te lewer. Hou dit kort, beleef en op die punt af.
As jy nie iewers geregistreer is nie, gebruik die anonymous opsie.