BAIE WELKOM!

Deel in die ryk seëninge uit God se WOORD! Dit sal ook lekker wees om van jou te hoor! Neem dus vrymoedigheid om kommentaar te lewer (by OPMERKINGS), maar doen dit asseblief altyd op 'n smaakvolle en verantwoordbare manier. Onbeheerste galbrakery sal nie geplaas word nie... Die opinies hier uitgespreek is my eie tensy duidelik anders vermeld. Hierdie webjoernaal is nie 'n amptelike spreekbuis van die NG Kerk in Namibië of die Tsumeb gemeente nie.

Maandag 30 Januarie 2012

MAAK OOP BY OPENBARING (3)

- Vreesloos Volhard in Verdrukking!

Verdrukking en Volharding is deurlopende temas in Openbaring. Dit word al reg aan die begin deur Johannes aangeroer. (1:9)

"Ek, Johannes, is julle medegelowige, en deur ons verbondenheid met Jesus het ek saam met julle deel aan die verdrukking en aan die koninkryk en aan die volharding."

As ons dit raaksien sal ons dadelik besef, Openbaring leer nie daar is iets soos ’n bepaalde tyd van groot verdrukking, iewers eendag nie... watter troos sou dit inhou vir die eerste lesers van Openbaring wat reeds die ergste denkbaarste verdrukking aan hulle eie lyf gevoel het? (Onthou in die eerste eeu is mense vir die leeus gegooi, as lewende fakkels gebruik, en op allerhande maniere verdruk. Kan daar erger verdrukking wees as dit?) ’n Bewys dat gemeentelede van die kerke aan wie die briewe geskryf is, selfs met hulle lewens moes betaal vir hulle Christenskap kry ons in Openb 2:13 (Antipas - die getroue getuie) Dit lyk dat daar so ’n noue verband tussen getuie wees en vervolging was, dat die woord vir getuie "martus" later die woord vir martelaar geword het.

Troos in verdrukking. Openbaring is ’n troosboek en bemoediging vir Christene in verdrukking - hou dit in die agterkop as jy by die betekenis van sekere gedeeltes wil uitkom! Ons interpretasie moet inpas by die groot tema van troos en aanmoediging.

Ons moet verstaan dat verdrukking ’n inherente deel was van die alledaagse bestaan van die Christen in die eerste twee eeue. Dis baie duidelik uit die res van die Nuwe Testament. Kyk maar na Jesus se eie woorde in Matteus 5:10,11, Lukas 6:20-26, Johannes 16:33. Kyk ook na Handelinge 14:22 ; 2 Timoteus 3:12 en die hele 1 Petrus brief!

VERDRUKKING IS ‘N HUIDIGE WERKLIKHEID VIR ELKE KIND VAN GOD! DIS ONLOSMAAKLIK VERBIND AAN EGTE CHRISTENSKAP!

Die paradoks van die Lam (lyding) en Leeu (oorwinning) in Jesus word ook gevind in die volgelinge van Jesus! (sien die vorige studie)
Johannes dring nie by sy lesers aan om verdrukking te probeer vryspring nie (nêrens nie), maar moedig hulle aan om te volhard en so die finale seën en heerlikheid te ontvang. Byv. Openb 2:8-11 (Lees) Daar word ook nêrens in  Openbaring daarop gesinspeel  dat sommige Christene die verdrukking sal kan ontvlug deur ’n sogenaamde wegraping nie!

Die gedagte van ’n WEGRAPING kry ons nie in Openbaring nie!

 

Waarom ly ’n kind van God? Antwoord : Hy is nou deel van die Koninkryk van God, wat ander norme en waardes het as die koninkryk van Satan! Hy pas nie meer in hierdie bedeling nie! Bekering neem ons nie weg uit die wêreld nie, maar plaas ons in ’n staat van konflik met die wêreld! Die Christen se lyding is in 'n sin 'n voortsetting van Christus se lyding in hierdie wêreld! Soos Christus verwerp is word ons ook verwerp en uitgestoot.

Die Christen bevind homself in ’n oorgangsfase en ’n paradoks : Kind van God, maar nog steeds ’n sondaar! ’n Erfgenaam van die nuwe bedeling, maar nog steeds ’n inwoner van die huidige bedeling. Hy besit die ewige lewe, maar is nou nog steeds onderworpe aan siekte en dood tot Jesus kom!

Die ALREEDS en die NOG NIE! Kinders van God is alreeds burgers van ’n nuwe Koninkryk, alreeds volkome vrygespreek, maar nog nie in heerlikheid nie, nog nie volmaak en sonder sonde en stryd en verdrukking nie.

Die oorwinning van Christus is ’n werklikheid, want Hy het die wêreld oorwin. Maar totdat Hy kom sal ons verdrukking hê!

Kyk weer na 1:9. Kinders van God is dus mense wat saam met Johannes, omdat ons aan Jesus behoort, deel het aan die verdrukking, deel het aan die Koninkryk en daarom sal en moet volhard. Om die kinders van God hierin aan te moedig , beskryf Johannes die Visioen van die Verheerlikte Oorwinnaar Christus in Openbaring 1:10-20 (Lees en sien dit!....kyk en kyk..) Glo en wees getroos!

Die oorwegende indruk wat ons uit hierdie beskrywing van Christus kry is die van Almagtige Majesteit, Koninklike Heerskappy en Mag! Die groot boodskap wat elke verdrukte kind van God moet hoor is : Moenie bang wees nie! (Vers 17)

Hoekom nie? Die verdrukte Christene moet weet, selfs al word hulle doodgemaak, is Jesus die Een wat alle sê en mag het oor lewe en dood!

Jesus ons Verlosser het alle mag, daarom kan ons Vreesloos Volhard in Verdrukking!














Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking

Jy is welkom om kommentaar te lewer. Hou dit kort, beleef en op die punt af.
As jy nie iewers geregistreer is nie, gebruik die anonymous opsie.