BAIE WELKOM!

Deel in die ryk seëninge uit God se WOORD! Dit sal ook lekker wees om van jou te hoor! Neem dus vrymoedigheid om kommentaar te lewer (by OPMERKINGS), maar doen dit asseblief altyd op 'n smaakvolle en verantwoordbare manier. Onbeheerste galbrakery sal nie geplaas word nie... Die opinies hier uitgespreek is my eie tensy duidelik anders vermeld. Hierdie webjoernaal is nie 'n amptelike spreekbuis van die NG Kerk in Namibië of die Tsumeb gemeente nie.

Woensdag 28 Desember 2011

MAJA KALENDER OF GOD SE KALENDER? - DIE TROOS VAN PSALM 31 vers 16

In die media word daar bespiegel oor die sogenaamde Maja kalender. Sommige mense beweer dat hierdie kalender (eeue gelede opgestel deur ’n Indiaanse beskawing) aandui dat die wêreld aan die einde van 2012 sal vergaan. Gelukkig hoef ons ons nie aan hierdie minderwaardige kalender te steur nie, want daar is net een Persoon wat die kalender vir die toekoms kan bepaal en dis God, die Almagtige Skepper van hemel en aarde!

Die heerlike vertroostende waarheid waaroor ek en jy kan juig, is dat God se kalender nie net die groot gebeure van die geskiedenis bepaal nie, maar ook die detail van ons lewens! Dis die heerlike implikasie van hierdie kragtige uitspraak in vers 16 : “My tye is in U hand”

God stel die kalender baie spesiaal vir Sy kinders saam! God stel die persoonlike kalender van ’n mens se lewe op sodat Hy sy heerlike doelwitte met ons kan bereik! Anders gesê my toekoms is in Sy hand.
"Ja, Here U bepaal die toekoms, die wêreld se toekoms, maar ook my spesifieke rol en plek en agenda!"

Dis so BELANGRIK! - Die Here weet nie net wat gaan gebeur nie, Hy bepaal dit ook. (Dis natuurlik juis omdat Hy alleen die toekoms bepaal en stuur dat Hy alleen weet wat die toekoms inhou!) Ek kan Hom vertrou met my toekoms. Ook die toekoms van 2012! Dit gaan in hierdie psalm oor ’n uitspraak van vertroue in moeilike omstandighede. Vertroue in God om te verlos en te beskerm!

Die man wat hierdie woorde van vertroue uitspreek is iemand wat die wind van voor gekry het. Hy het swaarkry en spot en dreigemente beleef. (Lees 10-14) Nogal rof nê? Geliefdes, juis in moeilike tye moet ons hierdie geloofsuitspraak maak: “My toekoms is in U hand.” Al lyk dinge sleg en al voel ek sleg, kan ek dit gelowig uitroep: “My toekoms is in U hand.” Die kind van God moet telkens die doelbewuste keuse  maak : Ek sal God vertrou! Ek sal buig voor en berus by sy Kalender (Rooster, Plan, Agenda) wat Hy vir my uitkies!

God bepaal die toekoms. Die toekoms van die wêreld, maar ook die detail van my eie persoonlike toekoms!

In hierdie toekoms, al is dit ’n moeilike toekoms hou Hy Sy hand oor ons en is Hy by ons! Daar is baie praktiese voorbeelde in die Woord wat dit bevestig : Dink sommer aan die lewens van Abram, Josef, Rut, Ester, Paulus... In al die onreg, rampe en terugslae wat hulle beleef het, was God aktief teenwoordig. Hy het al hierdie dinge in hulle lewens beplan om sy heerlike doelwitte te bereik!

Jesus se lewe en loopbaan op aarde  is die grootste voorbeeld van God wat die tye in sy hand hou! Sy Vader het ook vir Hom ’n kalender, ’n agenda bepaal! En neem kennis, dit was nie altyd lekker nie! Die hoofpunt op God se agenda vir Jesus was die kruis. Jesus kies doelbewus om Hom te onderwerp aan God se kalender en val in by God se plan. En te midde van die grootste krisis plaas Hy Sy volkome vertroue in Sy Vader. Kyk na die kruiswoord in Lukas 23:46! Vergelyk dit met Psalm 31: 6! “...in u hande gee ek my gees oor!” * Interessant! (Jesus self het duidelik hierdie Psalm geken! God se Woord was in sy hart en op sy lippe!)

Omdat die goeie regverdige God my kalender, my toekoms bepaal, kan ek Hom absoluut vertrou, ook in die aangesig van die dood. Sy getrouheid strek ook tot verby die graf!

Onthou altyd : Die God wat in beheer is van my toekoms is ’n goeie en regverdige God ! (20)

Wat God van ons verwag is kinderlike vertroue! Die grootste daad van vertroue wat die Here van ons verwag is om Jesus te vertrou as ons persoonlike Verlosser. Ons kan maar Jesus vertrou! (Rom 10:11) Vertrou Hom met die vergifnis van jou sondes en jou ewige toekoms. Vertrou Hom dat Sy wil en Sy opdragte die beste vir jou is!

Hierdie psalmis vertrou God.  Hy het ’n vaste wete dat God sy toekoms en sy tye bepaal, juis daarom bid Hy tot God. (Vers 2-6) Ware vertroue bring mens op jou knieë voor die Here. (Dink aan Jesus se aardse lewe, hoe baie en dikwels het Hy gebid) Ons sê maklik : “Ja ons vertrou!” Maar hoe lyk ons gebedslewe?

Gelowige afhanklike gebed is die praktiese sy van vertroue!

Die psalmis het proefondervindelik ervaar dat dit help om God te vertrou en tot Hom te roep, daarom eindig hy die psalm met ’n loflied en aanmoediging (22-25) “Wees dus sterk en hou goeie moed!” My vriend, dis ook vir jou! Vir jou wat op God vertrou!

Hier kom dus twee praktiese sake na vore wat saamgaan. Vertroue en gebed. (Wat uiteindellik uitloop op lof) Wie vertrou sal bid, wie bid sal al hoe meer vertrou. Het jy Hom al vertrou om jou Saligmaker te wees? Vertrou jy Hom vir die daaglikse uitdagings en besluite? Vertrou jy die toekoms van 2012 ook aan die Here toe? As ons dit bedoel sal ons dit ’n jaar van gebed maak. Dis ’n uitdaging en aanmoediging aan jou! Amen

* Lees die twee tekste in die Ou Afrikaanse Vertaling (OAV)


Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking

Jy is welkom om kommentaar te lewer. Hou dit kort, beleef en op die punt af.
As jy nie iewers geregistreer is nie, gebruik die anonymous opsie.