BAIE WELKOM!

Deel in die ryk seëninge uit God se WOORD! Dit sal ook lekker wees om van jou te hoor! Neem dus vrymoedigheid om kommentaar te lewer (by OPMERKINGS), maar doen dit asseblief altyd op 'n smaakvolle en verantwoordbare manier. Onbeheerste galbrakery sal nie geplaas word nie... Die opinies hier uitgespreek is my eie tensy duidelik anders vermeld. Hierdie webjoernaal is nie 'n amptelike spreekbuis van die NG Kerk in Namibië of die Tsumeb gemeente nie.

Donderdag 08 Augustus 2019

Jou WhatsApp status wys


Jy het nie VREDE nie... 



VREDE. DIS WAT DIE WÊRELD NIE VIR JOU KAN GEE NIE…. 



VREDE! Hoe lyk vrede? Spesifiek hoe lyk die vrede en vervulling en vreugde waarvan Jesus praat? Ek het dit nou die dag gesien…. Op Johannes Tampan se gesig, die Donderdag voor hy getrou het. Dis ‘n vrede en vreugde wat geld nie kan koop nie! Die vrede en vreugde van Jesus! (KLIEK) 


In JOHANNES 14:27 vertel Jesus ons: 

"Vrede laat Ek vir julle na; my vrede gee Ek vir julle. Die vrede wat Ek vir julle gee, is nie die soort wat die wêreld gee nie. Julle moet nie ontsteld wees nie, en julle moet nie bang wees nie.” 

Alle mense smag na vrede. Maar waar kan ons dit kry? Jesus se punt is duidelik -die wêreld is magteloos om vir jou vrede te gee… 

Ten spyte van al die “apps”, aansprake, advertensies, beloftes en foefies kan die wêreld nie vir jou vrede gee nie! 

Politieke leiers kan nie - daarom word hulle almal iewers “gefire” (en dit sal ook geld vir beide Ramaphosa en Trump!)
Geld en besittings kan nie – kyk hoe baie rykes en beroemdes pleeg selfmoord of moet hulleself opkikker met dwelms en sterf uiteindelik aan een of ander oordosis!
Alkohol kan nie – die tragiese gebeure van ‘n jongman wat in sy braaksel verstik het na ‘n drinksessie in Stellenbosch is nog pynlik vars in die geheue. 
Seksuele losbandigheid en flirtasies kan nie – dit steel juis vrede, verwoes huwelike, maak harte seer.... Dit sien mens mos gereeld op sosiale media - vandag :  “jy is my alles/ ek kan nie sonder jou lewe nie/ my spark in the dark” en môre is jy die grootste vark onder die son! En dan is daar weer 'n nuwe liefde wat nou die "spark" moet wees en die vorige pyn moet laat verdof...

Terloops, die wanhopige aandagsoekende uitstallings van persoonlike sake op WhatsApp en Instagram skreeu uit : 

“Ek is eensaam, stukkend en sonder vrede!” 

Die wêreld kan inderdaad nie vrede gee nie. Veral ook nie die wêreld georiënteerde en wêreld gewilde vals profete wat vir jou wil vertel : “Alles is maak OK” terwyl jy in sonde voortleef nie! 

"Want van hul kleinste tot hul grootste maak hulle almal onregverdige wins, en van die profeet tot die priester pleeg hulle almal bedrog. En hulle genees die verbreking van die dogter van my volk op die maklikste manier deur te sê: Vrede, vrede! --terwyl daar geen vrede is nie. Hulle kom in die skande, omdat hulle gruwel bedryf het; tog skaam hulle hul nie in die minste nie, tog weet hulle nie om te bloos nie. Daarom sal hulle val onder die wat val; in die tyd dat Ek aan hulle besoeking doen, sal hulle struikel, sê die HERE."(Jeremia 6:13-15) 

Die vals profete verseker mense : “Julle is eintlik OK, die Here hou van julle, God is aan ons kant…” Hulle wil nie die oortredings van die mense en God se oordeel daarop aankondig nie. Hulle verswyg dit omdat hulle gewild wil wees! Maar hulle skep ‘n valse vrede en valse gerustheid terwyl mense wankel op die rant van die hel! 

Net Jesus kan vrede gee. Dis die kernwaarheid hier in JOHANNES 14:27 

Hy gee vrede en Hy gee vir ons SY vrede. Hy wil dit vir jou NOU gee! Dis die vrede wat in Sy eie hart geheers het te midde van sy eie lyding en dood. Die vrede wat nie deur die geselslae, beledigings en dorings op sy kop gesteel kon word nie!   Die vrede wat Hom op die drumpel van die dood kon laat uitroep: “Vader in U hande gee ek my gees oor”. Dis juis sy dood wat hierdie vrede gekoop het. Dis ‘n unieke anderse vrede wat die wêreld nie kan gee nie, nie het nie en nie kan verstaan nie! Vandag nog nie! In Jesus se tyd was daar ‘n sogenaamde vrede, die Pax Romana – dit was die wêreld orde en vrede wat die Romeine deur hulle swaardmag bewerk het. Hulle het met geweld en verowering alle volke onderwerp en ‘n tipe vrede afgedwing. Die Jode in Jesus se tyd het dus ook gedink dat die Messias met die swaard die Romeine sal verdryf en so vrede vir hulle bring. Dis waarom hulle so teleurgesteld was in Jesus. 

Jesus se vrede is iets heel anders as politieke vrede. Dis iets heel anders as mensgemaakte vrede. Dis iets anders valse uitbasuin WhatsApp vrede. Dis iets anders as daai foto saam in omhelsing met die jongste liefde of die rugbytrofee wat volgende week weer ou nuus is.  Dis iets anders as die valse gerustheid wat die vals profete verkwansel. Dis iets heel anders as wat op die markte van die wêreld beskikbaar is… 

HOE LYK SY VREDE? WAT IS DIT? 

Dis vrede met God in die eerste plek. Soos Jesus in vrede geleef het met sy Vader en die wil van die Vader gedoen het. Deur sy dood het Hy die boosheid en onvrede van die sondige mens op Homself gevat en die straf daarvoor verduur sodat ons vrede met God kan kry deur die geloof. “God het ons dan nou vrygespreek deurdat ons glo. Daarom is daar nou vrede tussen ons en God deur ons Here Jesus Christus.” (Romeine 5:1) 

Die vrede van Jesus is die vrede wat weet dat God nie meer vir my kwaad is nie, want die Lam van God is vir my geoffer. God hou niks meer teen my nie, meer nog Hy is deur Jesus my liefdevolle en versorgende Vader! 

Hierdie vrede is die vrede wat die inwonende Heilige Gees deur sy teenwoordigheid vir ons gee en ons rustig en kalm maak, want Hy is in ons. Sy teenwoordigheid is juis die kenmerk van die Messiaanse tyd waarin ons nou reeds leef en wat volmaak sal aanbreek by die wederkoms! En as dinge rof raak dan herinner die Heilige Gees ons weer aan Jesus se beloftes en word die vrede in my binneste weer herstel. (Joh 16:26)

Hierdie vrede is genoeg om vrees uit ons harte uit te verdryf. Vrees vir mense, vrees vir die dood en vrees vir die hel! Dis juis in die konteks van die dissipels wat bang was wat Jesus hierdie woorde gesê het. (vgl. Johannes 14:1) 

Hierdie vrede is dus groter as ons vrese en omstandighede, dit is eintlik ‘n onlogiese vrede wat heers in ons harte ten spyte van slegte omstandighede. Paulus praat daarvan in sy brief aan die Filippense. “Moet oor niks besorg wees nie, maar maak in alles julle begeertes deur gebed en smeking en met danksegging aan God bekend. En die vrede van God wat alle verstand te bowe gaan, sal oor julle harte en gedagtes die wag hou in Christus Jesus.” (Filippense 4:6,7) Praat ons nou van mooi teorie of Sondagpraatjies? Nee, hierdie vrede is 'n realiteit; Paulus het dit in die tronk ervaar en kon vanuit die tronk hierdie brief aan die gemeente van Filippi skryf om hulle te bemoedig!

Hierdie vrede kom saam met die pakket van liefde en vreugde wat Jesus gee. “Soos die Vader My liefhet, het Ek julle ook lief. Julle moet in my liefde bly. As julle my opdragte uitvoer, sal julle in my liefde bly, net soos Ek die opdragte van my Vader uitvoer en in sy liefde bly. Dit sê Ek vir julle sodat my blydskap in julle kan wees en julle blydskap volkome kan wees.” (Johannes 15:9,10,11) 

Hierdie vrede, die vrede wat Jesus gee is die omvattende TROOS waarvan die Heidelbergse Kategismus vraag 1 praat: 

My enigste troos in lewe en sterwe is dat ek aan my getroue Verlosser Jesus Christus behoort! 




Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking

Jy is welkom om kommentaar te lewer. Hou dit kort, beleef en op die punt af.
As jy nie iewers geregistreer is nie, gebruik die anonymous opsie.