BAIE WELKOM!

Deel in die ryk seëninge uit God se WOORD! Dit sal ook lekker wees om van jou te hoor! Neem dus vrymoedigheid om kommentaar te lewer (by OPMERKINGS), maar doen dit asseblief altyd op 'n smaakvolle en verantwoordbare manier. Onbeheerste galbrakery sal nie geplaas word nie... Die opinies hier uitgespreek is my eie tensy duidelik anders vermeld. Hierdie webjoernaal is nie 'n amptelike spreekbuis van die NG Kerk in Namibië of die Tsumeb gemeente nie.

Donderdag 15 Desember 2011

VREEMDE VRYERS

(Wenk : Hou jou Bybel oop om hierdie verhaal ten volle te geniet)



Ek wil vir julle ʼn besondere liefdesverhaal vertel. Eendag stap ’n baie ryk Prins op ’n wêreldtoer by ’n slawemark verby in ’n verre land. Wat Hy sien bring sy hart in beroering. Hy sien ’n pragtige slawemeisie, vasgeketting en verwese. Dadelik steel sy die Prins se hart. Sy verkeer in ‘n uiterste toestand van ellende en verwaarlosing, maar die Prins kyk verby haar vuil vodde en vernedering, verby die letsels van lyding en smart. Hy sien haar potensiaal as toekomstige bruid in sy Koninkryk. Op hierdie oomblik is sy ’n gevangene in die mag van ’n uiters gewetenlose en wrede Baas. Die Prins is egter vasbeslote om haar vryheid te bewerk en Hy betaal ’n ontsaglike groot prys vir haar. Sy word losgekoop. Sy kry haar vryheid terug, maar dis nie al nie! Hy vra haar onmiddellik om sy bruid te word! En? Sy sê "Ja!"  As teken van hulle verbintenis gee Hy aan haar ’n besonder kosbare Ring om altyd te dra. Dan vra Hy haar om geduldig eers vir Hom te wag sodat Hy die paleis in Sy Koninkryk in gereedheid kan bring vir die grootste Bruilof ooit! Vir ’n feestelikheid wat die wêreld nog nooit gesien het nie! Hulle groet en die meisie beloof om geduldig te wag totdat Hy haar kom haal. Sy onderneem plegtig om aan Hom getrou te bly...



Maar weet jy wat? Die Prins is skaars weg, toe kom die eerste vreemde vryer al aan die meisie se deur klop... Wat sal nou gebeur, sal sy getrou kan bly...? Gaan hulle dit regkry om haar te verlei? Gaan sy vergeet van die Prins se opofferende liefde? Gaan sy haar heerlike toekoms net so weggooi...?



Natuurlik verstaan jy die verhaal seker baie goed: Die Prins is Jesus Christus wat ons oneindig liefhet!



Die wrede slawemeester is natuurlik Satan. Hy bind ons vas met kettings van sonde. Ons lewens is verniel en geskend. Ons (die slawemeisie) is egter vrygekoop op Golgota met Jesus se kosbare bloed, die hoogste prys moontlik!



Wanneer ons ons bekeer, sê ons “Ja” vir die Prins, om vir ewig aan Hom te behoort.



Die Prins Jesus gee vir ons ʼn Ring naamlik die Heilige Gees. Die Gees wat in ons woon is die bewys dat ons aan Jesus behoort. (Efesiërs 1:14) Hy herinner ons dat ons Jesus se eiendom is, die waarborg dat Jesus ons sal kom haal.



Jesus maak vir ons plek gereed en kom ons haal! (Joh 14:1-3) Ons moet vir Hom wag en ons rein hou vir Hom. (1 Joh 3:3)




In 2 Korintiërs 11:2-4  (lees) gebruik Paulus  ʼn soortgelyke beeld om uitdrukking te gee aan sy wens dat ons nie van Jesus afvallig moet word nie. (Ook op ander plekke in die Skrif word die kinders van God beskryf as die Bruid van Jesus) Paulus het deur sy prediking die gemeente van Korinte voorgestel aan die Verlosser Prins Jesus Christus. Hulle het so die aanstaande bruid van Jesus geword. Sy Verloofde. Maar nou was daar die gevaar dat hulle mislei sal word deur ʼn “ander Jesus” en ʼn “ander evangelie.” Anders gestel : daar was die gevaar dat daar vreemde vryers sou kom en hulle sou afrokkel van die een ware bruidegom Jesus Christus .



Elke kind van God word deur hierdie vreemde vryers bedreig, wat ons van Jesus wil afrokkel. Hule kom met mooi stories om ons te verlei met valse lering en ʼn verkeerde lewe.




Die gevaar van vreemde vryers is ’n werklikheid. Kom ons kyk na ’n paar van hulle. Elkeen het ’n naam en sy eie werkswyse en metodes. (Kyk of jy hulle kan herken) :



~ Meneer Wêreldgelykvormigheid. Sy argumente kan duidelik uitgeken word : “Ag, almal maak so, almal dink so, almal lyk so...moet tog nie vir jou so heilig hou nie” Ons word dringend gewaarsku teen hom in 1 Johannes 2:15-17, Romeine 12:1-2.

 

~ Meneer Onreinheid. Dis alle vorme van voor en buitehuwelikse seks, losbandigheid ens. Hy kom skielik en onverwags. Dis ’n baie glibberige vreemde vryer. Hy glip baie maklik in jou huis, gedagtes en lewe in (via sepies, tydskrifte, die internet ens.) Hy saai verwoesting en maak mense afvallig van Jesus. Ons word ook ernstig gewaarsku teen hom.1 Tess 4:7-8.

 

~ Meneer Materialisme. Hierdie vryer sê graag : “Kyk, kyk hoeveel het ander, kyk jy het nie genoeg nie,” of “Jy is nou te besig om aan die Here se dinge aandag te gee....” As jy begin luister na hierdie vreemde vryer word jou hart koud teen die bruidegom Jesus. Dit lei tot baie probleme. Geldgierigheid is die wortel van alle euwels! 1 Timoteus 6:10

 

~ Meneer Bitterheid. Hierdie vryer se geliefkoosde woorde is : “Onthou, onthou jy wat het hy aan jou gedoen, onthou jy destyds hoe het sy jou beledig..... ?” Ons word gewaarsku teen hom. Moet geen plek maak vir haat en bitterheid nie. Jaag hom weg. Hoe? As iemand jou benadeel het, vergewe. Hbr 12:14-15

 

~ Meneer Valse leringe. Dis eintlik waarteen Paulus die gemeente pertinent waarsku in hierdie gedeelte. Valse lering wat ʼn ander valse Jesus verkondig. (2 Kor 11:4) Ja, daar is mense wat van Jesus kan praat, wat sy Naam gebruik, maar dis nie die Jesus van die Bybel nie. Die Jesus wat hulle verkondig het ’n ander inhoud as die Bybelse Jesus. Byvoorbeeld : Hulle “Jesus” is net ʼn lekker ou, wat nie omgee dat ons voortleef in sonde nie. Dis ‘n mensgemaakte, mensuitgedinkte Jesus wat net regstaan om ons behoeftes te vervul, dis niks anders as ‘n mensgemaakte afgod nie! Daar is so baie valse leringe wat verwoesting saai en mense wegrokkel van die ware Jesus. Ongelukkig is daar selfs mense wat hulself teoloë noem en valse leringe verkondig  (binne die kerk en universiteite) soos dat Jesus nie regtg uit die dood opgestaan het of dat daar nie iemand soos die duiwel is nie! Ons word duidelik gewaarsku : Valse lering vernietig mense se geloof - 2 Timoteus 2:16-18





Het jy al Ja gesê vir die Prins Jesus? Dan is jy deel van sy bruid, Sy verloofde! Hy gaan jou kom haal, maar ons moet gereed wees. Ons moet ons heilig en rein hou vir die Bruidegom Jesus. Watter vreemde vryer is op hierdie oomblik besig om jou van Jesus af te rokkel? Gaan jy maar so aangaan of gaan jy dit bely? Gaan jy getrou bly aan Jesus en die vreemde vryers wegjaag? O, weet die Bruidegom het jou lief!   Vasbyt, Hy kom binnekort!

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking

Jy is welkom om kommentaar te lewer. Hou dit kort, beleef en op die punt af.
As jy nie iewers geregistreer is nie, gebruik die anonymous opsie.