- mag die Algemene Sinode van die NG Kerk 2013 'n Bybelgetroue besluit neem!
Die
vae besluit van die Algemene Sinode van 2007 rondom homoseksualiteit is nie genoeg vir die drywers van
die gay agenda binne die NG Kerk nie. Hulle gebruik die skuiwergate en wil die
bestaande besluit verder voer deur
daarop aan te dring dat praktiserende homoseksuele ook in die predikantsamp
toegelaat moet word. Volgens die huidige besluit mag persone met 'n homoseksuele orientasie in die
predikantsamp dien, maar met die vereiste dat hulle selibaat moet leef. Die gay
aktiviste wil hierdie voorwaarde geskrap sien. Indien hulle hulle sin kry gaan
dit alle liefhebbers van die Woord in die NG Kerk in ‘n baie moeilike posisie
plaas. Mag die Algemene Sinode waarlik genade ontvang om eerlik te buig voor
die gesag van God se Woord...
Hieronder
vind jy ‘n uittreksel uit die Algemene Sinode van 2013 se Agenda :
HERSIENINGSVOORSTEL/
BESKRYWINGSPUNT OOR HOMOSEKSUALITEIT
Die
Algemene Sinode word versoek om sy besluit oor Homoseksualiteit (Handelinge,
2007,12.2, bl 204) in
hersiening
te neem.
Die bestaande besluit lui soos volg:
1. Die
Bybel is ons uitgangspunt en in ons nadenke oor homoseksualiteit soek ons
eerlik na maniere om die Bybelse
waardes betekenisvol binne die konteks te interpreteer.
2. Ons
aanvaar die liefde van Christus as die enigste geldige grondhouding waarop verhoudinge
binne die geloofsgemeenskap
gebaseer word. Alle mense is geskep na die beeld van God, die verlossing in
Christus is vir
alle mense en die Gees is uitgestort op alle gelowiges. Daarom aanvaar ons die
menswaardigheid van alle
mense.
3. Alle
mense, ongeag hulle seksuele orientasie, is ingesluit in God se liefde en hulle
word op grond van hulle
doop en geloof as lidmate van die kerk van Christus aanvaar. Onder lidmaatskap
word verstaan toegang
tot die sakramente, toegang tot die ampte en onderworpenheid aan die kerklike
tug.
4. Die
Algemene Sinode herbevestig die besluit van 2004 dat, volgens ons verstaan van
die Bybel, slegs die verbintenis
tussen een man en een vrou as 'n huwelik beskou kan word.
5. Die
Algemene Sinode bevestig ook die besluit van 2004 dat sowel heteroseksuele as
homoseksuele promiskuïteit
ten sterkste veroordeel word.
6. Die
Algemene Sinode besluit dat, in die lig wat ons tans het, homoseksuele
verbintenisse en huwelike nie as 'n
alternatief vir die huwelik aanvaar kan word nie.
7. Die
verlening van predikantsbevoegdheid is 'n funksie van die Algemene Sinode. Die
Sinode besluit dat homoseksuele
gelegitimeerdes wat 'n selibate lewenstyl beoefen tot die predikantsamp
toegelaat word.
8. Die
Algemene Sinode erken die diskresie van kerkrade om die verskille oor
homoseksualiteit in gemeentes
in die gees van Christelike liefde te hanteer."
Die
hersieningsvoorstel lui soos volg:
Die
Algemene Sinode (2013) besluit:
1. Die
Algemene Sinode herbevestig punte 1, 2, 3, 4, 5 en 8 van die besluit van 2007.
2. Die
Algemene Sinode vervang punt 6 van die besluit van 2007 met: "Die Algemene
Sinode aanvaar dat daar
'n permanente verhouding met 'n eie unieke aard tussen twee mense van dieselfde
geslag kan bestaan,
en gee opdrag aan die Algemene Taakspan Leer en Aktuele Sake om ondersoek te
doen hoe so 'n verhouding
aan Christelik-etiese verwagtinge kan voldoen."
3. Die
Algemene Sinode vervang punt 7 van die besluit van 2007 met: "Die
verlening van predikantsbevoegdheid
is 'n funksie van die Algemene Sinode. Die sinode besluit dat homoseksuele gelegitimeerdes
tot die predikantsamp toegelaat word."
MOTIVERING:
1. Terwyl
aanvaar word dat die huwelik soos ons dit tans verstaan, tussen een man en een
vrou is, kan ’n unieke,
liefdevolle, permanente verhouding tussen twee mense van dieselfde geslag
bestaan wat in sommige
opsigte wel aan die huwelik herinner, en in ander nie. Die kerk moet ondersoek
instel hoe dit kan gebeur
sodat aan Christelik-etiese verwagtinge voldoen kan word.
2. Punt 3
van die 2007-besluit verklaar dat alle mense, ongeag hulle seksuele oriëntasie,
op grond van hulle doop en
geloof as lidmate van die kerk van Christus aanvaar word. Dit beteken onder
meer "toegang tot die ampte".
In punt 7 word wel gesê dat die Algemene Sinode homoseksuele gelegitimeerdes
tot die predikantsamp
toelaat, maar dan word bygevoeg dat hulle "'n selibate lewenstyl (moet)
beoefen". As
gedoopte,
gelowige homoseksuele mense sonder meer toegelaat word tot al die ampte, kan
daar egter nie bykomende
eise aan gelegitimeerde homoseksuele mense gestel word wat nie vir almal geld
nie. Anders sou aan
heteroseksuele predikante ook bykomende eise gestel kon word. Van alle
gedoopte, gelowige lidmate
van die kerk van Christus word veronderstel dat hulle lewens daarvan sal
getuig, sekerlik ook van gelegitimeerdes,
heteroseksueel of homoseksueel. Dit is, op stuk van sake, 'n gewetensaak. Punt
7, ook in sy
hersiene vorm, kan desnoods heeltemal weggelaat word, maar dit is in hierdie
konteks waarskynlik tog goed as
pertinent genoem word dat homoseksuele mense ook predikant kan word – maar dan
sonder voorwaardes wat net vir hulle geld.
Kliek ook op TUTU EN SY HOMOFOBIESE HEMEL
NASKRIF :
Die Algemene Sinode het toe die volgende besluit geneem:
Die
Algemene Sinode
- bevestig dat die besluit van 2007oor homoseksualiteit
geneem is na `n deeglike eksegetiese en teologiese studie.
- gee opdrag aan die ASM om in voortsetting van die 2007
verslag oor homoseksualiteit `n studie te doen oor die status van selfdegeslag-
verhoudings in die lig van die Skrif en Gereformeerde tradisie.
- besluit dat homoseksuele en heteroseksuele studente wat
hulle voorberei vir die bediening in die NG Kerk, aan dieselfde
Christelik-etiese standaarde moet voldoen met die oog op legitimasie.
- verbind hom ook in die hantering van die saak aan die
waardes van die seisoen van menswaardigheid.
Gesprekke hieronder mag kritiek lewer en soek
na verheldering, maar sal streng gemodereer word. Ons vra vir sensitiwiteit en
respek, en het tydens die gesprek ons ongemak met taal wat mense objekte maak
bevestig.
[Soos ek dit verstaan sal daar vir die huidige nog steeds van homoseksuele predikante verwag word om selibaat te leef. Hieroor is mens dankbaar. Wat die studie oor selfde geslag verhoudings gaan oplewer is egter 'n vraag...]
BAIE dankie Dominee dat u hierdie belangrike saak onder ons aandag bring. Meer as ooit tevore gaan September se AS van kardinale belang wees vir die NG Kerk
AntwoordVee uitJohannes, hierdie is maar net weer n uitvloeisel van wat ek reeds gese het nl. al die vals doktrines binne die Gereformeerde leer waarop ek nie nou sal ingaan nie. Die Woord se in Gal. 5:9 "n Bietjie suurdeeg maak die hele deeg suur." Dit beteken dat een vals doctrine lei tot n volgende een en so gaan dit aan tot dat die hele kerk deurspek is met valshede. Daardie kerk sal ten gronde gaan.
AntwoordVee uitBoeta
Boeta, jou opmerking maak my baie hartseer, maar ek het groot begrip vir die verwarring waarin baie mense verkeer. Die probleme binne die kerk is juis te wyte aan die feit dat daar van die Gereformeerde beginsel van Sola Scriptura afgewyk word. Gereformeerd-wees is nie die oorsaak van valshede wat ons kerke binnesluip nie, maar wel 'n ongereformeerde Skrifbeskouing.
Vee uitEk beskou myself as Gereformeerd en juis daarom probeer ek op hierdie blog waarsku teen afvalligheid van die Woord!