BAIE WELKOM!

Deel in die ryk seëninge uit God se WOORD! Dit sal ook lekker wees om van jou te hoor! Neem dus vrymoedigheid om kommentaar te lewer (by OPMERKINGS), maar doen dit asseblief altyd op 'n smaakvolle en verantwoordbare manier. Onbeheerste galbrakery sal nie geplaas word nie... Die opinies hier uitgespreek is my eie tensy duidelik anders vermeld. Hierdie webjoernaal is nie 'n amptelike spreekbuis van die NG Kerk in Namibië of die Tsumeb gemeente nie.

Vrydag 21 Augustus 2015

HOU KOERS!

- en kom sonder vrees, veilig by die Vaderhuis!


“HOU KOERS!” is die pragtige en kragtige leuse van die Voortrekkers, maar dit het vir elkeen van ons iets belangrik te sê. Wat beteken dit? Dis om te hou by die regte pad en die regte rigting sodat jy by die regte plek kan kom. Dis die teenoorgestelde van verdwaal of afdwaal. Verdwaal is baie gevaarlik. Verdwaal maak dat jy jou bestemming en doel mis. Verdwaal kan jou jou lewe kos! As jy geestelik verdwaal, mis jy die ewige lewe!

HOU KOERS is dus ‘n baie belangrike lewens motto. Hou koers beteken prakties : “Kry die regte pad en bly by die regte pad!”

Die groot vraag is dan wat is die regte pad? Dis nie mos nie so eenvoudig nie. Ons kry so baie rigtings en idees wat aanspraak maak dat hulle die regte pad sou wees.

Daar’s soveel verwarring, soveel afdraaipaaie. Wat gister verkeerd was is vandag skielik reg in die oë van die wêreld.

Gelukkig dui die Bybel, God se Woord vir ons baie duidelik die regte pad aan. Johannes 14:1-6 is baie helder en gesaghebbend oor hierdie saak. Hierdie regte pad is nie ‘n idee of ‘n lysie reëls nie, dis ook nie ‘n klomp godsdienstige rituele of gewoontes nie, maar ‘n PERSOON! Jesus het vir hom gesê: "Ek is die weg en die waarheid en die lewe. Niemand kom na die Vader toe behalwe deur My nie." (6) Dis ‘n geweldige omvattende antwoord van Jesus self op Thomas se half pessimistiese siniese vraag in vers 5. Tomas sê toe vir Hom: "Here, ons weet nie waarheen U gaan nie; hoe kan ons dan die weg daarheen ken?"

Jesus self is die pad (weg), die waarheid en die lewe! Die Johannes evangelie sê vir ons in geheel baie duidelik wie hierdie Jesus is : Hy bestaan van ewigheid af, want God het deur Hom alles geskep, Hyself is waarlik God. Net Hy kan God as’t ware aan ons verduidelik en verklaar. Hy het absolute mag oor die natuur : Hy kon water in wyn verander, Hy kon die brood vermeerder, Hy kon ‘n man wat blindgebore is weer laat sien. Hy is ook sterker as die dood – Hy wek Lasarus op wat al vier dae in die graf was. Maar Jesus is nie net sterk nie, Hy verneder Homself, maak Homself swak om ons te red. So is Hy is ook die Lam van God wat vir ons sondes geoffer is aan die kruis. Hy sterf aan die kruis juis tydens Paasfees toe die offerlammers in die tempel geslag word. Ja, toe sterf God se Lam vir my sondes! Die volmaakte Paasoffer! Sy werk aan die kruis was heeltemal genoegsaam, want Hy roep uit : “Dis volbring!” Hierdie Jesus het ook uit die dood opgestaan. Hy is vol genade en waarheid. Hy help die ongelowige Thomas om te glo, Hy vergewe Petrus en stel hom weer aan om sy skape op te pas! Jesus is alles wat ons nodig het om God te ken en toegang te kry tot die huis van die Vader. Hy kom weer om almal wat aan Hom behoort te kom haal.

Kom ons besef mooi wat hier staan:

Jesus wys nie net vir ons die pad nie, Hy is die pad/weg. Die pad na God. Eers as ek Jesus ken is ek op die regte pad. Om koers te hou is dus om gelowig by Jesus te bly en Hom te vertrou.

Jesus vertel ons nie net die waarheid nie, Hyself is die waarheid. As ek Jesus ken, ken ek die waarheid en het niks anders nodig om gered te word nie. Om koers te hou is dus om alles wat teenstrydig is met Jesus te verwerp en aan Hom vas te hou.

Jesus gee nie bloot vir ons die ware lewe nie, Hy self is die lewe. As ek Hom ken lewe ek regtig voluit. As ek Hom ken het ek die ewige lewe, wat nou reeds begin en altyd aanhou, ook na die dood. (1 Johannes 5:12) Om koers te hou beteken dus dat ek nie die sin en vreugde van die lewe sal soek in ander dinge wat my wegtrek van Jesus af nie.

EKSKLUSIEF!

Jesus self is die eksklusiewe pad na God. “Niemand kom na die Vader behalwe deur My nie.” Hy is ook eksklusief die waarheid, eksklusief die lewe! Daar is geen ander manier om gered te word nie, behalwe deur Jesus! Hy is nie maar een van baie opsies nie, Hy is ons enigste opsie en hoop! Hy is die enigste Middelaar wat ons met God versoen (1 Timoteus 2:5), Hy is die enigste ware Hoëpriester wat vir ons intree by God as ons gesondig het. Hy is die enigste Redder en Verlosser. Deur geen ander Naam kan ons gered word nie! (Handelinge 4:12)

BEVRY VAN VREES!

Waarom sê Jesus hierdie dinge? "Julle moet nie ontsteld wees nie. Glo in God; glo ook in My.” (1) Hy wil ons bevry van vrees, angs en onsekerheid. Hy wil keer dat ons verdwaal. Hoe gaan
ons koershou, hoe gaan ons gevrywaar word van verdwaal? Glo in God, glo ook in Jesus! Dis so belangrik! Dis nie genoeg om net in die algemeen te glo dat daar ‘n Almagtige God is nie. Dis nie genoeg om te glo dat daar ‘n Goeie Vader is wat sorg nie. Ja, ons glo in Hom, maar ons moet ook spesifiek glo in Jesus Sy Seun wat die enigste pad na Hom is. Om kind van God te word, moet ons Jesus doelbewus aanvaar. (Johannes 1:11,12)

HOU KOERS beteken dus hou by Jesus. Hy self is die enigste regte koers! Kry Hom in jou lewe en bly by Hom!


Hou koers! (diep in Botswana)

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking

Jy is welkom om kommentaar te lewer. Hou dit kort, beleef en op die punt af.
As jy nie iewers geregistreer is nie, gebruik die anonymous opsie.