BAIE WELKOM!

Deel in die ryk seëninge uit God se WOORD! Dit sal ook lekker wees om van jou te hoor! Neem dus vrymoedigheid om kommentaar te lewer (by OPMERKINGS), maar doen dit asseblief altyd op 'n smaakvolle en verantwoordbare manier. Onbeheerste galbrakery sal nie geplaas word nie... Die opinies hier uitgespreek is my eie tensy duidelik anders vermeld. Hierdie webjoernaal is nie 'n amptelike spreekbuis van die NG Kerk in Namibië of die Tsumeb gemeente nie.

Maandag 13 April 2020

WOLHAARSTORIES



of WAARHEID? 

Die virus wat in hierdie tyd die vinnigste versprei is wolhaarstories. Samesweringsteorië. Conspiraciy theories. Dit word tot satwordens toe rondgestuur op Whatsapp, Facebook en elke denkbare manier. Soos byvoorbeeld – David Icke (!) se bangmaakstories oor die 5G tegnologie (dis terloops die ou wat verkondig sommige mense stam van reptiele af!!) of mens moet hoor dat die merk van die dier nou in ons ingespuit gaan word. Daar is hordes aspirant profete wat in hierdie tyd na prominensie (en geld) soek en hierdie tipes stories die wêreld instuur. Ek wonder hoekom glo mense nog hierdie tipe snert? 

Laat jou gedagtes bietjie teruggaan. Al hierdie tipe wolhaarstories en geestelike kwaksalwery is al keer op keer as verkeerd en vals bewys. Onthou jy nog die Y2K bedreiging of die einde van die wereld wat in 2012 sou aanbreek volgens die Maja kalender, die sogenaamde bloedmane of die veelbesproke nag van die lang messe wat Siener van Rensburg kwansuis sou voorspel het … ? Kort-kort is daar ‘n nuwe storie. En dan hardloop al wat onstandvastige siel is die vlaktes vol om dit uit te basuin en onkundiges te verlei. 

Ek wonder net - gestel sommige van die stories is waar, wat kan jy en ek in elk geval daaraan doen? 

Wat is die doel wat hierdie bangmaakprofete en sensasiesoekers nou eintlik wil bereik? Wil hulle hê dat ek moet bang wees vir Bill Gates? (Kan Bill iemand in die hel werp?) Moet ek iewers in die Namib gaan wegkruip? Of wat? Ek is oortuig dat Satan hierdie tipe stories gebruik om ons aandag af te lei van die noodsaak tot bekering en die eis om op Jesus alleen te vertrou!

Ek dink almal wat so ophol gaan en mens toegooi met wolhaar whatsapps moet eerder kennis neem van God se Woord : 

"Julle moenie alles ‘n sameswering noem wat hierdie volk ‘n sameswering noem nie. Julle moenie bang wees en skrik vir die dinge waarvoor hulle bang is nie. 

Julle moet die Here die Almagtige eer as die Heilige. Vir Hom moet julle vrees en vir Hóm moet julle bang wees."  
(Jesaja 8 :12,13) 

Vriend ek wil by jou pleit. Vergeet die wolhaarstories en maak erns met die waarheid van die Woord. 

Vrees en eer God. Bekeer jou van jou sonde en kom skuil in Jesus Christus. Breek met daai sondige saamblyverhouding, staak jou egskeidingsplanne, gaan betaal jou broer vir wie jy soveel geld skuld, vergewe daardie persoon vir wie jy so haat, gaan maak jou lewe reg... Klim van jou selfoon af, gaan op jou knieë en bely jou sonde. Plaas jou vertroue volledig in Jesus, in Hom is jy veilig teen God se oordele. Hou op met die nonsens van huise uitsalf en shofars blaas! Doen eerder wat die Woord jou duidelik beveel : 

 Glo die evangelie en doen afstand van alle ongeregtigheid! 

God se kinders kry ‘n (kliek) heerlike versekering in hierdie tye van chaos en wanorde, vrese en onsekerheid : 

"Nogtans, die hegte fondament wat God gelê het, staan vas met dié woorde daarop gegraveer: "Die Here ken dié wat aan Hom behoort," en: "Elkeen wat sê dat hy aan die Here behoort, moet wegbreek van die ongeregtigheid." 
(2 Timoteus 2:19) 

VERGEET DIE WOLHAARSTORIES EN KIES DIE WAARHEID, JESUS SELF!

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking

Jy is welkom om kommentaar te lewer. Hou dit kort, beleef en op die punt af.
As jy nie iewers geregistreer is nie, gebruik die anonymous opsie.