BAIE WELKOM!

Deel in die ryk seëninge uit God se WOORD! Dit sal ook lekker wees om van jou te hoor! Neem dus vrymoedigheid om kommentaar te lewer (by OPMERKINGS), maar doen dit asseblief altyd op 'n smaakvolle en verantwoordbare manier. Onbeheerste galbrakery sal nie geplaas word nie... Die opinies hier uitgespreek is my eie tensy duidelik anders vermeld. Hierdie webjoernaal is nie 'n amptelike spreekbuis van die NG Kerk in Namibië of die Tsumeb gemeente nie.

Woensdag 06 Mei 2020

HEELTEMAL GRATIS!


- kom koop sonder geld.

Het jy besef, die heel belangrikste ding wat ek en jy op hierdie oomblik nodig het is heeltemal verniet en gratis? En ons word deur God self nou uitgenooi om dit te kom kry! Dis die heerlike boodskap van die besondere hoofstuk 55 in die Jesaja boek. 

“Kom, almal wat dors is, kom na die water toe, selfs ook dié wat nie geld het nie, kom, koop en eet; ja, kom, koop sonder geld en sonder om te betaal, wyn en melk.” (1) 

Miskien besef ons dit nie, maar dit wat ek en jy NOU nodig het op hierdie oomblik (in hierdie virusverwarring) is nie in die eerste plek meer geld, gesondheid of gerief nie! Sondaars het vergifnis, bevryding en vrede nodig! Hoekom? Ons staan skuldig voor God! Dis erg om dit te erken, maar elkeen van ons het al sy wette gebreek. Ons is slawe van Satan, gebind met die kettings van sonde. Ons het God nie lief soos ons moet nie. Ons het ons medemens nie lief soos ons moet nie. Die skrikwekkende simptome van ons haglike toestand is maar orals te sigbaar ook in hierdie tyd… ontevredenheid, jaloesie, haat, allerhande vrese en angste, seksuele losbandigheid, huweliksontrou, geestelike verwarring, verslawing in alle vorme… 



Die mens is STUKKEND en sonder ware vreugde! Die sondaar weet : “Ek kort iets. Ek is nie versadig en vervuld nie.” 



En wat doen ons maar te dikwels? Ons bestee tyd en geld en moeite aan dinge wat nie vervulling in ons lewens kan bring nie! Nog ‘n nuwe voertuig, nog ‘n besigheid of strandhuis, nog ‘n roekelose romantiese avontuur en dwase verhouding, nog ‘n sport prestasie of droomkasteel wat nagejaag word… maar die gat in jou hart is steeds daar! Ons probeer die leemte en leegheid in ons sondaarharte vul met dinge wat ons nooit kan versadig nie. Dis die verwyt uit die Here se mond hier. “Waarom betaal julle vir iets wat nie brood is nie, waarom werk julle vir iets wat nie kan versadig nie?” (2a) 

LUISTER NA DIE GODDELIKE ROEPSTEM! 

Nou kom pleit die Here by jou en my : “Luister aandagtig na My, sodat julle kan eet wat goed is en versadig kan word met die beste wat daar is. Gee aandag en kom na My toe, luister, en julle sal lewe. Ek wil met julle ‘n ewige verbond sluit, Ek wil my troue liefde aan julle betoon soos aan Dawid.” (2b en 3) 

Natuurlik is hierdie uitnodiging en belofte in Jesaja 55 gerig aan die verslae en gebroke bannelinge van destyds wat onder God se oordele deurgeloop het. Belangrik egter - hierdie belofte het net soos die ander beloftes in Jesaja (dink maar aan die aangrypende hoofstuk 53) vervulling in Jesus gevind. Hier word immers gesinspeel op die Dawidsbelofte wat soos ons weet vervul is in Jesus, die Seun van Dawid, gebore in die Dawidstad , Betlehem! Ons het hier dus reeds ‘n evangelie uitnodiging en evangelie belofte. Goddelike goeie nuus en vertroosting! 

In die Nuwe Testament, baie jare later,  neem Jesus hierdie woorde as’t ware in sy eie mond as Hy met die sondige Samaritaanse vrou (alreeds deur vyf mans!) by die put praat en vir haar die evangelie bring : 

“Maar Jesus antwoord haar: "Elkeen wat van hierdie water drink, sal weer dors kry; maar wie van die water gedrink het wat Ek hom sal gee, sal in alle ewigheid nooit dors kry nie. Nee, die water wat Ek hom sal gee, sal in hom ‘n fontein wees met water wat opborrel en vir hom die ewige lewe gee.” (Johannes 4:13,14) 

Mens kry die indruk dat Jesus besonder bekend was met hierdie Jesaja gedeelte, want ons hoor iets daarvan ook in sy woorde aan die skare as Hy sê : “Julle moet nie werk vir die voedsel wat vergaan nie, maar vir die voedsel wat nie vergaan nie en wat ewige lewe gee. Dit sal die Seun van die mens vir julle gee, want God die Vader het Hom die mag daartoe verleen." (Johannes 6:27) 

En seker die aangrypendste voorbeeld van hierdie Jesaja belofte in Jesus se bediening hoor ons tydens die loofhuttefees. Jesus roep uit : “Op die laaste dag, die groot dag van die huttefees, het Jesus daar gestaan en uitgeroep: "As iemand dors het, laat hy na My toe kom en drink! Met die een wat in My glo, is dit soos die Skrif sê: Strome lewende water sal uit sy binneste vloei." (Johannes 7:37,38) 

Die heerlike weerklank van hierdie troosvolle belofte in Jesaja kry ons tot aan die einde van die Nuwe Testament en wel in Openbaring 22:17. “Die Gees en die bruid sê: "Kom!" En elkeen wat dit hoor, moet sê: "Kom!" En elkeen wat dors het, moet kom; elkeen wat die water van die lewe wil hê, moet dit kom kry, verniet!” Hoor jy? VERNIET! Die verlossing wat God jou skenk in die evangelie van Jesus is heeltemal verniet. 



God se gawe van vergifnis en vrede is ‘n persent, maar dis wel moontlik om ‘n persent mis te loop of te verbeur as ek sou weier of uitstel om dit te aanvaar. Daarom met ek jou vra: 

GAAN JY HIERDIE UITNODIGING ERNSTIG OPNEEM? 

As jy dit ernstig opneem, gaan jy nie langer uitstel om na Jesus te kom nie, want hierdie geleentheid tot genade kan dalk verbygaan. Ons word gewaarsku - “Vra na die wil van die Here terwyl Hy nog te vinde is, roep Hom aan terwyl Hy nog naby is. (6) 

As jy hierdie uitnodiging ernstig opneem, sal jy nie langer teen jou beterwete vasklou aan jou sondige leefstyl en jou sondige planne nie. “Die goddelose moet sy verkeerde pad laat staan, die slegte mens sy slegte planne. Hy moet hom tot die Here bekeer, dan sal Hy hom genadig wees; hy moet hom tot ons God bekeer, Hy vergewe altyd weer.” (7) 

Bekering, genade en oorvloedige vergifnis gaan saam! 

Ek bring hierdie wonderlike evangelie uitnodiging aan jou met positiewe hoop en verwagting! God belowe hier dat net soos reën en sneeu ‘n effek het op aarde, so sal Sy Woord ook ‘n besliste effek en positiewe gevolg hê. “Die reën en die sneeu kom uit die hemel uit en dit gaan nie daarheen terug nie maar deurweek die aarde en laat die plante bot en vrugte dra, sodat daar saad is om te saai en brood om te eet. So sal die woord wat uit my mond kom, ook wees: dit sal nie onverrigter sake na My toe terugkeer nie, maar dit sal doen wat Ek gedoen wil hê en tot stand bring waarvoor Ek dit gestuur het.” (10,11) 

Wat ‘n wonderlike wete dat hierdie genadige evangelie uitnodiging van God kragtig, lewegewend en effektief is! Dit maak ‘n verskil! Die evangelie beloftes van God bewerk ‘n kragtige ommekeer . ‘n Heerlike en blywende verandering tot eer van God. Ons word bevry uit die verknegting en ballingskap van sonde. Ons sal jubel en juig! Dit word met pragtige poëtiese taal beskryf. “Julle sal met blydskap uit Babel wegtrek en in vrede gelei word; die berge en die heuwels sal voor julle uit jubel en juig en al die bome in die veld sal hande klap. In die plek van ‘n doringbos sal daar ‘n sipres opskiet, in die plek van ‘n dissel sal daar ‘n mirteboom opskiet. Dit sal tot eer van die Here wees, ‘n blywende teken wat nooit vernietig sal word nie.” (12,13) 

My vriend, moenie langer in jou sonde ellende en hongersnood ly nie. Kom na Jesus. Sien sy volmaakte kruisdood raak! Glo Hom. Vertrou Hom alleen vir vergifnis en vrede. Hy gee dit verniet!



Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking

Jy is welkom om kommentaar te lewer. Hou dit kort, beleef en op die punt af.
As jy nie iewers geregistreer is nie, gebruik die anonymous opsie.